Waar kan ik kaarten kopen?

Via onze website kunt u 24 uur per dag 7 dagen in de week online kaarten bestellen, daarnaast kunt van maandag t/m zaterdag vanaf 17.00 in het Grand Café aan de kassa kaarten kopen.

Hoe kan ik online kaarten bestellen?

  • Kies in het menu op de website het item PROGRAMMA, ga vervolgens naar de gewenste voorstelling en klik op DETAILS of TICKETS om kaarten te bestellen.
  • Log in met uw e-mailadres en wachtwoord, Indien u nog geen account heeft klikt u op registreren.
  • Om kaarten te bestellen heeft u een account nodig, u kunt zich eenmalig registreren en bij u volgende bezoek kunt u eenvoudig inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.
  • U kunt op de website betalen via IDEAL of de podiumcadeaukaart.
  • De online tickets worden naar uw e-mail adres gestuurd, u kunt deze thuis uitprinten en meenemen naar de voorstelling. U kunt uw online tickets ook op uw telefoon laten zien. Wanneer u een e-mail adres heeft van xs4all kan dit problemen opleveren, gebruik bij voorkeur een ander e-mail adres, lukt dat niet neem dan contact op met het Theater.

Hoe kan ik mijn accountgegevens en / of wachtwoord aanpassen?

  • Wanneer u uw wachtwoord of andere gegevens wilt aanpassen moet u eerst inloggen. Dat kan door op het WINKELWAGENTJE in het menu te klikken, of bij een willekeurige voorstelling op TICKETS te klikken.
  • Voer uw email adres en wachtwoord in.
  • Op het scherm staat nu de tekst: “WELKOM, … met daarachter uw emailadres, wanneer u op uw e-mailadres klikt komt u in het scherm waar u uw gegevens kunt aanpassen.
  • U kunt hier uw wachtwoord veranderen.
  • U kunt hier uw account opheffen.
  • Klik op WIJZIGEN om uw veranderingen te bevestigen.

Wat doe ik als het bestellen van kaarten niet lukt?
Waneer het online kaarten bestellen niet lukt, kunt u contact opnemen met ons via voorstellingen@theaterconcordia.nl of langskomen tijdens het repaircafé waar een van onze vrijwilligers u graag uitlegt hoe het werkt.

Kan ik zelf bepalen waar ik zit?
Ja. Concordia kent geen plaatsreserveringssysteem. Voorstellingen zijn vanaf alle zitplaatsen goed te zien.

Geeft u ook korting aan 65-plussers?
Nee. Bij de meeste theaters is men met deze korting reeds in 2005 gestopt, toen ook de 65+ pas werd afgeschaft.

Mag mijn kind op schoot?
U mag uw kind op schoot houden, er moet echter wel een stoel worden gereserveerd i.v.m. de veiligheid.

Hoe oud moet mijn kind minimaal zijn voordat het mee kan naar het theater?
Dat is per voorstelling verschillend. Voor de meeste cabaretvoorstellingen heeft het bestuur een minimumleeftijd bepaald. Bij de betreffende voorstelling staat dat vermeld.

Is het mogelijk om op een wachtlijst te komen indien een voorstelling is uitverkocht?
Nee. Vooralsnog wordt er geen wachtlijst gehanteerd.

Ik ben verhinderd, kan ik de plaatsbewijzen teruggeven?
Nee, aangeschafte kaarten kunnen niet worden teruggegeven.

Is het mogelijk om met een groep te komen?
Dit is onder bepaalde voorwaarden mogelijk. U kunt het beste contact opnemen met Jan Hogendoorn via 06 30948375 of een mail met uw aanvraag sturen aan voorstellingen@theaterconcordia.nl.

Mag ik foto’s maken in de zaal van mijn favoriete artiest?
Fotograferen en/of (geluids)opnamen maken tijdens een voorstelling is verboden.

Waarom wilt u mijn telefoonnummer?
Wij noteren graag uw telefoonnummer zodat wij u kunnen bereiken, mocht er bijvoorbeeld op het laatste moment een voorstelling uitvallen.

Waarom wilt u mijn e-mailadres?
Bij belangrijke wijzigingen zoals annuleringen of verplaatsingen ontvangt u van ons bericht per e-mail en u ontvangt uw E-tickets op per e-mail.

Kan ik mijn geld terugkrijgen als ik niet kan komen, bijvoorbeeld bij extreem slecht weer? Als ik niet kan reizen, zal iedereen daar wel last van hebben, nietwaar?
U kunt er altijd van uit gaan dat de voorstelling doorgaat, weer of geen weer. Als er onverhoopt een voorstelling wordt geannuleerd door het gezelschap (de enige partij die een voorstelling kán annuleren), zal Concordia u hiervan op de hoogte stellen en dit zo snel als mogelijk op de site vermelden. Indien u niet naar Concordia heeft kunnen komen vanwege het slechte weer of het niet rijden van het openbaar vervoer, kan Concordia hier geen restitutie voor verlenen.

Soms vind ik het geluid te hard, kunt u daar als theater niets aan doen?
Bij elke voorstelling zijn technici van Concordia en technici van het gezelschap betrokken. Onze technici helpen de ‘gast-technici’ wegwijs en helpen bij het opbouwen van de voorstelling. Tijdens de voorstelling zelf, bedienen de gast-technici de knoppen voor geluid, licht en speciale effecten. Zij bepalen dus altijd zelf hoe het klinkt, hoeveel licht er op het podium is en hoe hard het geluid staat. Wij meten echter het aantal decibel om te voorkomen dat de toegestane limiet wordt overschreden.

Is Concordia rolstoeltoegankelijk? Kan er een begeleider mee?
Ja, rolstoelgebruikers kunnen voorstellingen in Concordia bijwonen. U kunt het beste even voor de voorstelling contact opnemen met de kassa om te zorgen dat zij gemakkelijk de zaal in kunnen.

Ik zit in een rolstoel, maar wil in de zaal op een gewone stoel zitten.
Dat zou geen probleem moeten zijn! U kunt het beste voor de voorstelling contact opnemen met de kassa om te kijken of er nog gemakkelijk bereikbare plaatsen beschikbaar zijn.

Staat uw vraag er niet bij? Stel hem dan via voorstellingen@theaterconcordia.nl.